1. Hygiëne is voor ons een prioriteit, en wij verwachten dat ook van onze bezoekers, douchen voor aankomst is een MUST.
  2. De sessies die worden ingeboekt duren niet langer dan  1 uur.
  3. Indien de geboekte sessie voor u(jullie) niet kan doorgaan dient dit doorgegeven worden min 2 uur voor aanvang sessie. Bij niet opdagen kan een schadevergoeding ten bedrage van de helft van de prijs van de geboekte tijd opgelegd worden.
  4. De prijzen vernoemd in de prijslijst zijn niet onderhandelbaar.
  5. De Kapster/Kapper kan de sessie stopzetten bij twijfel van eventuele verborgen soa,  bij ongewenste seksuele handelingen, bij respectloze handelingen, verbaal of fysisch. En dit zonder terugbetaling van de betaalde prijs van de sessie.
  6. De prijs van de geboekte sessie dient voor ingang van de sessie betaald te worden.
  7. Wij hebben respect voor u, wij verwachten hetzelfde respect naar de masseur/masseuse.
  8. Overleg met de Kapster/kapper wat wel en niet kan tijdens de sessie, zodat er geen misverstand kan worden opgebouwd.
  9. U dient de Kapper/Kapster te verwittigen indien u kanker, een pacemaker, allergisch of een eventueel dermatologisch probleem hebt zodat we dat samen kunnen overlopen en de gepaste sessie voor inplannen.
  10. BelleScissor respecteert voor 100 % de privacy van zijn klanten. Het telefoonnummer en mailadres wordt niet vrijgegeven aan derden en wordt door ons enkel gebruikt bij reservaties.
  11. BelleScissor staat open voor iedereen ouder dan 18 jaar. 
  12. Gelieve uw reservatie uur stipt aan te houden. Indien u (jullie) later aankomen (+15min) zal de verloren tijd mee aangerekend worden. Het gereserveerde einduur blijft steeds aangehouden, ook indien u (jullie) later aangekomen, zodat de volgende klant(en) op tijd de ruimte kan(kunnen) betreden na reiniging van de ruimte.
  13. De klanten zijn eraan gehouden geen verboden middelen in ons complex binnen te brengen.
  14. De klant verklaart zich integraal akkoord dat hij(zij)zelf verantwoordelijk is voor een correct gebruik van de door ons ter beschikking gestelde installaties en goederen. In geen enkel geval kan de klant BelleScissors aansprakelijk stellen voor ongevallen, lichamelijke of materële schade of eender welke andere claim.
  15. Wanneer er schade wordt aangebracht aan de ter beschikking gestelde installatie, tuin, ruimte, worden de kosten van herstelling, vervanging of reiniging aangerekend aan de gebruiker.
  16. Wanneer u bij BelleScissor een reservatie aangaat, gaat u automatisch integraal akkoord met de algemene voorwaarden en huisregels.
  17. BelleScissor behoudt zich het recht om klanten het gebouw te ontzeggen of om klanten uit het gebouw te zetten.
  18.  Online bestellingen worden niet uitgeleverd voor het te betalen bedrag ontvangen is op onze rekeningen.
  19. Er worden enkel media verstuurt na een KYC en AGE VERIFICATION!!
  20. Terugbetalingen kunnen enkel uitgevoerd worden na grondige reden!